Jak si správně zařídit účet

2. března 2017 v 20:08 | Lue
V následujících bodech si ukážeme, jak si udělat co nejefektivnější účet, který vám ušetří jak mnoho práce, tak mnoho yangů a pokud hodláte investovat do hry, tak i mnoho peněz, ale předem říkám, že ani nepotřebujete investovat, jelikož s tímto účtem to není prakticky potřeba a zároveň pochopíte, proč se nevyplatí takové postavy roztahávat přes více účtů.

Vytváření účtu a vysvětlení činnosti jednotlivých postav

Takže začneme u toho, že jste si založili hlavní postavu. Rozhodně doporučuji, nekoukejte se na to, co vám vydělá miliardy, hrajte pro radost to, co vás baví. Časem stejně dosáhnete toho stejného, nikoho už nezajímá za jak dlouho, ale vytrváte déle a budete z toho mít radost.

Nyní máte hlavní postavu, což znamená, že už máte zvolené pohlaví. To je asi to nejdůležitější, co rozhodně udržujte. Dále jsme si zvolili rasu, kterou já třeba dodržuji, ale není to až tak třeba. Vysvětlím, proč ji dodržuji já. Jak jistě víte, tak jednotlivé rasy mají odlišné zbraně, bnění a klobouky(pardon, jsem šamanka, tak tedy helmy..), které se rozhodně vyplatí schovávat a neprodávat, jelikož si je později přendáte na nižší postavy.

Nyní si ukážeme, jak ten účet zhruba má vypadat a vysvětlíme si proč.

Takový ten základ je hlavní postava, kterou má každý (Sincerela), pak rozhodně odkladací postava (Desie) a rozhodně všem velice doporučuji postavu 10 lvl na certifikáty, vím, že to říkám snad všude, ale hold je to tak. Na vyšších lvlech, někteří i na nižších, jelikož metiny pro některé rasy jsou těžší, ji rozhodně oceníte.

Přejdeme do podrobna. Hlavní postavu jste si vytvářeli zřejmě jako první, pokud máte pouze ji, tak rozhodně vidíte, že na některé činnosti to není zrovna ono a že máte v inventáři kolikrát plno přebytečných věcí a nevíte, co s nima, protože vyhodit nejdou, prodat také ne a tak dále, proto vytváříme na stejném účtu další postavy a předem prozradím, že vše se bude motat okolo skladu, který je komunikativní(stejný) pro všechny postavy na daném účtě.

Postava hlavní(Sincerela) je velmi důležitá, jelikož ve vyšších lvlech dostává všechny zbylé postavy značně do výhody. Takovým nejhlavnějším důvodem jsou zlodějské rukavice, které by jste jinak pro jiné postavy scháněli těžko. Takto je jednoduše přendáte přes sklad.

Postava na certifikáty(Kyela) je již logicky dle názvu na certifikáty a běhá po metinech smutku(5lvl), boje(10lvl) a bitvy(15lvl), z kterých jí padají. Lvl 10 má proto, že je nejvýhodnější, ani o lvl méně, ani více. Tyto zvířata z certifikátů lze použít už od lvlu 1 a lze z nich sekat. Více o systému mocných jezdeckých zvířat ZDE. Dále lze využívat na různé eventy.

Postava na odkládání(Desie) je možná důležitější než z prvu vypadá. Funguje jako váš rozšířený sklad, jelikož sklad hlavní používáte na přendavání a já si tam často nechávám knihy, jelikož je mohu vzít z jakékoliv mé šamanky a číst. Na tento sklad můžete dávat věci, které nejdou vyhodit ani nijak jinak se jich zbavit a samozřejmě i normální věci. Pokud se chcete zbavit některých věcí trvale, stačí dát věci, které si chcete nechat, na jinou postavu a následně postavu na odkládání(Desie) smazat a založit znovu.

Postavy pomocné(Luenne a Meiana) jsou už dle vašeho uvážení jaký lvl si je necháte a pro jaké účely. Já mám Luenne stavěnou na orky a 42 lvl kvůli věcem, které naženou snadno obranu a nejsou tak těžké vyrobit či sehnat. Dále tu mam Luenne 75lvl, jelikož to je asi nejuniverzálnější lvl v metinu, kde můžete podnikat spousty věcí a mít zbraně od 75 lvlu, které jsou momentálně nejsilnější na boj proti příšerám. Hlavně spousta věcí se dá přendavat z hlavní postavy a tak nemusíte tolik řešit výbavu, i proto volím stejné rasy.

Výhoda takového účtu

Ochrana proti okradení drahých věcí. I když se vám někdo dostane na účet, tak vám nesebe nic z vaší výbavy a neobchodovatelných věcí, jelikož si na ně dáte pouta a přes sklad si je mezi postavama stále můžete přendavat a kdyby to chtěl někdo ukrást, tak musí čekat 3 dny na to, až se pouta zruší. Mezi tím si vy už změníte heslo.

Non-stop zlodějské rukavice zadarmo pokud dosáhnete vyšších lvlů, protože pak jste tak zoufalý, že je necháváte ležet i na zemi a berete si naprosto všude a na všech postavách. Taktéž si budete moct přendat neobchodovatelné pláště statečnosti a prsteny zkušeností.

Lehké získávání mocných jezdeckých zvířat pro všechny postavy na účtě a to mi věřte, že je obrovský výhoda. Když máte na postavě MH, tak vám přidá 150 obrany.

Přendavání drahých neobchodovatelných věcí z item-shopu. Tím se myslí různé pečetě, mazlíčky, prsteny síly vůle či radosti, lízátka a podobně založené věci.

Budete si moci přendat nedodělané šerpy, tudíž 10% a níže.

Jelikož máte pouze jedno pohlaví, tak kostým a účesy budete moct použít na všech postavách a stačí vám pouze jeden, který si také můžete uzamknout duševním poutem.

Lehké a rychlé překlikávání se mezi postavama.

Nevýhoda takového účtu

Nemůžete si pomocné postavy vyexpit svou hlavní postavou. Ovšem jakmile to jednou přežijete, už jste bez starostí.

Nemáte občas moc místa ve skladu. Musíte si ho stále udržovat, aby bylo místo na přendavání.

Když si přendáte šerpu na pomocnou postavu a někdo vás zabíjí, tudíž se chcete bránit s hlavní postavou, tak kolikrát vám nezbyde nic jiného než stáhnout ocásek a jít jinam nebo běžet až do skladu si vše přendat na hlavní postavu a pak po vyřízení účtů opět si běžet přendat věci.

Nemůžete mít napojené dvě postavy ve stejnou dobu.